čtvrtek 7. srpna 2014

Slavíme 10 let - 30% SLEVA NA VŠE!!!

A je to tady - v srpnu je tomu přesně 10 let, co je tu Ganga s vámi. A protože jsme tu tak dlouho právě díky vám, chtěli bychom vám poděkovat slevou 30% na veškeré zboží. Sleva platí jak při nákupu v kamenné prodejně, tak v e-shopu. Při nákupu v e-shopu se vám sice v objednávce zobrazí cena bez slevy, slevu vám ale samozřejmě naúčtujeme při odeslání balíčku.

Sleva platí do 31.8.2014. Vztahuje se na veškeré zboží odeslané nebo vyzvednuté do tohoto data.

Sleva se nevztahuje na dárkové poukazy, poštovné a zboží na objednávku.

Těšíme se na vás!

1 komentář:

  1. Tak jsem akci bohužel nevyužila :-( ...od 1. 8. jsem po rodičovské dovolené v práci... a přišla jsem na avízo až pozdě... a peněženka prázdná... chjo. Alespoň v tom pěkném srpnovém počasí v kanceláři prohlédli dobrých 7 polosárí :-D Jj a teď už je zas schovávám, protože na kontrolách na obcích už je zima.
    Mrzí mě, že jsem akci nemohla využít. Snad na vánoce. P.Sluníčko

    OdpovědětVymazat